"Mua sanottiin ensimmäistä kertaa päivänsäteeks eilen <3. Ja sanoja oli jopa mies, eikä minulle edes sukua.. Olikohan valehtelemassa, vai muuten hullu? Tuo nosti mun itsetuntooni aika tavalla, mutta vain hetkellisesti.

 Tänään leivoin omenapiirakkaa, suklaamoussea (josta sitten tulikin kastiketta), kaneliässätaikinan jääkääppiin ja pirtelöitä. Ainoa missä onnistuin oli omenapiirakka.. Eli; en osaa leipoa, olen uusavuton. Olisi kyllä todellakin hyvä osata edes jotain, kun ensi vuonna olen menossa mm. talous painotteiseen kouluun.. No, pitää harjoitella, että osaisin tehdä edes pirtelöä. </3

Tarkotus ois rueta tekemään jotain virkkaustyötä, mutta ei ole oikein mitään hauskaa ohjetta, sen pitäisi olla helppo, että siinä onnistun minäkin, vasta aloitteleva käsityöihminen.. Sellaista ohjetta ei ole helppo löytää. Ajattelin kylläkin osallistua Suuri Käsityö-lehden nuori suunnittelija kisaan, kun voin siihen kuitenkin ikäni puolesta osallistua.

Tänään kävin lainaamassa myös kirjoja, kirjastosta. Koko kesän kirjat piti lainata, kirjasto nääs menee kiinni näinä päivinä. Kaupunki on supistamassa kirjasto ja kulttuuri menojaan,  joten kirjastojen aukioloajat vähenevät, syksyllä torstaisin vain neljään asti auki, eli sinne eivät normaalia työpäivää tekevät kerkeä ;(

Täällä oli eilen kova ukkonen, samaan aikaan televisiosta katseltiin tornadoja, ja siellä ja täällä löivät salamat yhtäaikaa. Tänään on ollut painostavaa hellettä, ukkonen varmaan taas tulossa. Lainasin muuten kirjastosta Totoron <3, jaksaa edelleen olla suosikkejani. Mutta, kaunista päivää teille."

*Jonna*